6 këshilla për të marrë më shumë klikime në njoftimin tuaj për punë6 këshilla për të marrë më shumë klikime në njoftimin tuaj për punë

Thënia e njohur, “përshtypjet e para janë përshtypjet më të mira”, nuk vlen vetëm për punësimin e menaxherëve ose intervistuesve, por edhe për kandidatët. Ashtu siç prireni të gjykoni një kandidat bazuar në performancën e tyre në intervistë, kandidatët bëjnë të njëjtën gjë bazuar në pozicionin tuaj të punës ose njoftimin. Ndërsa kaloni nëpër rezyme të shumta, kandidatët gjithashtu shfletojnë shumë ose akoma më shumë njoftime pune.

Një njoftim pune nuk është thjesht një njoftim për një pozicion pune. Është përshtypja ose prezantimi i parë i kompanisë suaj për një punonjës të mundshëm dhe përfaqëson markën dhe standardin e kompanisë, gjithashtu. Çdo njoftim duhet të jetë i përshtatur në detaje, duke iu referuar kërkesës në mënyrë që kandidati të fitojë një pamje të qartë se cili do të ishte saktësisht roli i tij/ saj.

Është një proces që kërkon kohë, por numri i përpjekjeve që bëni në njoftimin tuaj të punës do të përcaktojë sasinë dhe cilësinë e kandidatëve që do të aplikojnë. Për t'i bërë njoftimet tuaja të duken më interesante dhe tërheqëse, këtu janë disa udhëzime:

Siguroni qartësi me një titull të thjeshtë pune

Titulli i punës duhet të jetë i qartë dhe i drejtpërdrejtë, duke shmangur çdo konfuzion ose kompleksitet. Ai shërben si fjala kyçe kryesore e kërkimit që përdorin kandidatët, kështu që duhet të jetë miqësore me SEO. Kandidatët shpesh e bazojnë vendimin e tyre për të parë përshkrimin e punës vetëm në titullin e punës. Për shembull, nëse e rendisni titullin si Menaxher i Projektit/ Menaxher i Programacionit, mund të krijojë konfuzion. Prandaj, zgjidhni një titull që është i njohur për kandidatët dhe që pasqyron me saktësi kërkesat tuaja. E sidomos nëse bëhet fjalë për punë nga shtëpia, punë online ose punë remote.


Krijoni një hyrje tërheqëse

Filloni përshkrimin tuaj në një mënyrë interesante, për shembull: “Ejani bashkohuni me ekipin tonë për të revolucionarizuar një botë të re të rrjeteve sociale…” Krijoni një prezantim 3-4 rreshtash për mënyrën se si u krijua kompania juaj, arritjet tuaja, numrin e punonjësve dhe kulturën e punës. Përdorni një formë të të folurit në vetën e dytë për të krijuar një qasje më personale me kandidatin.


Përmbledhje koncize por gjithëpërfshirëse e punës

Hulumtimet sugjerojnë se postimet më të shkurtra të punës tërheqin më shumë aplikantë. Prandaj, është e dobishme të mbani përshkrimin tuaj brenda një kufiri prej 150-450 fjalësh duke siguruar që të gjitha detajet përkatëse të kompanisë të përfshihen për t'u apeluar kandidatëve të mundshëm. Informacioni thelbësor si emri i kompanisë, vendndodhja, përgjegjësitë e postit dhe kualifikimet duhet të përshkruhen qartë që kandidatët të marrin vendime të informuara.


Krijoni kualifikime dhe përgjegjësi realiste

Njoftimet e punës shpesh paraqesin përgjegjësi dhe pritje të performancës që mund të duken joreale ose të mospërputhen me pozicionin ose kompensimin e ofruar. Për shembull, kur punësojnë fillestarë ose praktikantë, kompanitë mund t'i ngarkojnë ata me detyra të tepërta ose të palidhura nën maskën e "fitimit të përvojës" në këtë fushë. Prandaj, është thelbësore të përfshini vetëm përgjegjësitë thelbësore dhe të vendosni nivele të arritshme të performancës në përshkrimin e punës.


Përfshini informacion mbi pagat dhe përfitimet

Transparenca në lidhje me pagat dhe përfitimet nxit një atmosferë pozitive dhe të sigurt për kandidatët e mundshëm që aplikojnë në një organizatë të besueshme. Shmangni përdorimin e frazave si "paga e negociueshme", pasi mund të dekurajojë kandidatët të aplikojnë. Shumë punëkërkues filtrojnë kërkimin e tyre bazuar në diapazonin e pritshëm të pagave, kështu që përmendja e këtyre detajeve siguron që mundësia juaj e punës të përputhet me pritjet e tyre.


Një postim tërheqës në rrjetet sociale

Facebook, X dhe Instagram janë disa nga platformat në trend të mediave sociale për postimet e punës. Mënyra e reklamimit kërkon më shumë tërheqje vizuale dhe fraza goditëse. Pra, theksoni aspektin më të mirë dhe unik të kompanisë suaj dhe rolit të punës për tërheqjen e kandidatëve. Mos harroni të përfshini detajet e kontaktit ose lidhjet përkatëse për aplikimin.

Si përfundim, ne ju sugjerojmë të postoni në MerrJep.al. Postimi i njoftimeve për punë në MerrJep.al është i lehtë dhe plotësisht falas! Qoftë nëse jeni duke kërkuar të reklamoni një punë part time, një punë online ose një punë remote, MerrJep.al ofron platformën e përsosur për të arritur kandidatët e mundshëm. Thjesht vizitoni MerrJep.al, krijoni një llogari dhe filloni të postoni njoftimet tuaja të punës që sot. Me MerrJep.al, arritja e një audiencë të gjerë punëkërkuesish nuk ka qenë kurrë më e lehtë. Mos e humbni mundësinë për t'u lidhur me individë të talentuar!
Në fillim

Web-faqja jonë përdor Cookies për të përmirësuar eksperiencën tuaj në shfletimin e faqes. Duke klikuar "Unë pajtohem" ose duke vazhduar me përdorimin e web-faqes, ju pajtoheni me përdorimin e Cookies. Nëse ju nuk pajtoheni, ju mund t'i ndryshoni parametrat e kërkimit në shfletuesin tuaj.

Më shumë informacione